اقتصاد امروز



۵۰۰ نفر از شفا یافتگان بیماری سرطان به همراه یک عضو خانواده­شان میهمان ویژه همایش پیشگیری از سرطان به میزبانی مرکز جامع کنترل سرطان ایران ICCC در منطقه ۲۲ تهران خواهند بود.


علی انصاری، رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه و نیکوکاری تات، صبح امروز ۱۷دی ماه با اعلام این مطلب، در جمع مدیران و اعضای ستاد برگزاری "همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان"، گفت: بنده با پیشنهاد آقای پروفسور محمد اسماعیل اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران که مدیر مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه ۲۲ هستند، در لحظه اول موافقت کردم و معتقدم کمک به پیشگیری از بیماری سرطان که افسارگسیخته پر تعداد می­‌شود، نجات جان انسان­هاست و با هیچ معیار مادی، قابل سنجش نیست.


وی افزود: گسترش سرطان­‌های مختلف بنابر آمار رسمی، بر نگرانی­‌ها می­‌افزاید و وظیفه همگان بویژه نیکوکاران است که در حد امکان، به عرصه آگاه­‌سازی مردم، کاهش رشد و کمک به درمان بیماران، وارد شوند.


انصاری با خداپسندانه تلقی­ کردن و انسان دوستانه خواندن حرکت مردمی پیشگیری از سرطان و اعلام تقبل هزینه­‌های برگزاری این همایش مرتبط با هفته­‌ای به همین نام در مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه ۲۲ که بزرگترین مرکز مطالعات، تحقیقات و پیشگیری از سرطان است، اظهار امیدواری کرد، حضور شفایافتگان بیماری سرطان و دعای آنان، فصلی نیک و اقدام خداپسندانه­‌ای در آستانه آغاز به کار مجموعه ایران­ مال باشد.


پیش از سخنان وی، قاسم اکبری دبیر ستاد برگزاری همایش هفته پیشگیری و کنترل سرطان، گزارشی از مردمی­‌سازی پویش پیشگیری و برنامه­‌های این هفته ارایه و اعلام کرد: نگاه علمی، تلفیق روان­شناسی و افزایش اطلاعات مردم درباره سرطان با روش­‌هایی همچون ارایه کتاب و تجارب غلبه بر این بیماری بوسیله شفایافتگان، از تمایزهای برنامه امسال این هفته خواهد بود.




نظرات  (۳)

با سلام
انشالله آقای انصاری و همه بانیان خیر که در کشور عزیزمان باعث بهبود بیماران می شوند خودشان و خانواده محترمشان سلامت باشند.
باتشکر
۱۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۳ محمد رضا حاجیان
با سلام
به نظر بنده این اقدامات انسان دوستانه و خداپسندانه نه تنها باعث ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه ی اسلامی ما خواهد شد بلکه با کمک به بیماران سرطانی در مواجهه با این بیماری خطرناک انشاالله باعث طول عمر بیماران مذکور و بازگشت آن ها به آغوش خانواده هایشان خواهد شد.
خداوند متعال به خاندان محترم انصاری به خاطر این همه اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه عمر با عزت دهد انشاالله
۱۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۸ رضا محبی
تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی